Často kladené otázky

NEPREŠLA MI ÚHRADA PLATOBNOU KARTOU.

Z akéhokoľvek dôvodu sa môže stať, že platba neprejde. V tomto prípade od nás obdržíte e-mail s údajmi pre prevod na náš bankový účet.

NEDOSTAL SOM FAKTÚRU V BALÍkU.

Faktúry zasielame v elektronickej podobe, v deň odoslania balíka. E-mail o odoslaní zásielky vám príde s číslom pre sledovanie balíka a faktúrou. Pokiaľ si želáte priložiť faktúru fyzicky do balíka, napíšte nám na info@littleangel.sk 

PODĽA ČOHO SÚ ČÍSLOVANÉ ČIAPKY?

Čiapky sú číslované podľa obvodu hlavy dieťaťa. Pri veľkostiach 0 – 6, ktoré máme v ponuke je každá veľkosť určená pre určitý rozsah. Rozdelenie veľkosti si môžete pozrieť vo veľkostných tabuľkách.

DO AKEJ VONKAJŠEJ TEPLOTY JE MOŽNÉ ÍSŤ S DIEŤAŤOM VON PRI FUSAKU S OUTLAST®-OM?

Nie je možné konkrétne povedať do akej mínusovej teploty je možno ísť von pri fusaku s Outlast®-om. Vo všeobecnosti však možno povedať, že pri oblečení a výrobkoch s Outlast®-om, Vám stačí o jednu až dve vrstvy menej oblečenia v porovnaní s bežným oblečením. Je to však individuálne.

AKO PRAŤ?

Na etikete všetkých výrobkov sú odporúčané spôsoby prania. Odporúčané je pranie na 40 C° a bez použitia aviváže. Sušička sa neodporúča.

KEDY DOSTANEM TOVAR?

Podľa zvoleného spôsobu doručenia posielame tovar kuriérom, alebo prostredníctvom Packety. Po odoslaní tovaru Vás informujeme o odoslaní a čísle zásielky pri zvolenom spôsobe. Zvyčajne pri odoslaní kuriérom je tovar na druhý pracovný deň u Vás. Rovnako aj cez Packetu je balík pripravený zvyčajne už na druhý deň na zvolenom výdajnom mieste.

JE MOŽNÉ SI DOHODNÚŤ DÁTUM A MIESTO DODANIA?

Áno. Ak máte špecifické požiadavky ohľadom času a miesta dodanie je možné to uviesť do poznámky pri objednávke, alebo sa s nami dohodnúť na čísle 0944 959 232.

MUSÍM SA REGISTROVAŤ?

Nie, môžete vytvoriť objednávku bez registrácie.

 

JE MOŽNÉ UŽ VYTVORENÚ OBJEDNÁVKU DOPLNIŤ/EDITOVAŤ?

 Nie, nie je to možné. 

AKO POSTUPOVAŤ PRI VÝMENE TOVARU?

1. Informujte nás o tovare, ktorý chcete vymeniť a nezabudnite uviesť číslo objednávky alebo faktúry na e-mail info@littleangel.sk

2. Tovar  zabaľte podľa možnosti do pôvodného obalu a priložte vyplnený formulár.

Formulár na odstúpenie od zmluvy 

Tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia.

3. Zásielku adresujte na: 

mivata s. r. o.

Hámre 922

913 21 Trenčianska Turná

4. Tovar odporúčame zaslať Slovenskou poštou DOPORUČENE. Neposielajte tovar na dobierku!

Prepravné náklady spojené s vrátením hradí zákazník.

5. Zároveň si vytvorte novú objednávku so správnymi výrobkami či veľkosťami.

 

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?

 

1. Informujte nás o tovare, ktorý chcete vrátiť a nezabudnite uviesť číslo objednávky alebo faktúry na e-mail info@littleangel.sk

2. Tovar, ktorý vraciate, zabaľte podľa možnosti do pôvodného obalu a priložte vyplnený formulár.

Formulár na odstúpenie od zmluvy . Nezabudnite správne uviesť číslo objednávky, faktúry a tiež IBAN.

Tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia.

3. Zásielku adresujte na: 

mivata s. r. o.

Hámre 922

913 21 Trenčianska Turná

4. Tovar odporúčame zaslať Slovenskou poštou DOPORUČENE. Neposielajte tovar na dobierku!

Prepravné náklady spojené s vrátením hradí zákazník.

5. Pri nedodržaní podmienok Vám bude tovar vrátený späť na Vaše náklady.

 

AKO POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII

Informujte nás o reklamovanom tovare a nezabudnite uviesť číslo objednávky alebo faktúry na e-mail info@littleangel.sk

Tovar môžete jednoducho reklamovať pomocou nášho formulára, ktorý po vyplnení zašlete spolu s reklamovaným tovarom na našu adresu:

mivata s. r. o.

Hámre 922

913 21 Trenčianska Turná

Tovar odporúčame zaslať Slovenskou poštou DOPORUČENE. Neposielajte tovar na dobierku!
Prepravné náklady spojené s reklamáciou hradí zákazník.

AKÝ JE ROZDIEL MEDZI TENKÝM (LETNÝM) A HRUBÝM (ZIMNÝM) OBLEČENÍM S OUTLAST®-OM?

Tenké je skôr určené pre teplejšie obdobie počas roka, alebo na nosenie vo vnútri. Hrubšie oblečenie je skôr pre chladnejšie obdobia. Z hľadiska funkčnosti a obsahu Outlast® je minimálny rozdiel medzi tenkým a hrubým. Takže tenšie možno použiť aj v chladnejších obdobiach a naopak.

JE VHODNÉ OBLEČENIE S OUTLAST®-OM PRE ŠPORT?

Áno, najmä na športy, pri ktorých dochádza k striedavým záťažiam. Napríklad pri lyžovaní, bežkovaní, futbale a pod. Naše výrobky pri nich pracujú ako regulácia potenia a tepelnej pohody. Čiže, keď je telo v záťaži, materiál odoberá teplo z pokožky a uchováva ho pre neskoršie použitie. Následne, keď sa zastavíte materiál Vás zohrieva naakumulovaným teplom.

UV FAKTOR MAJÚ VŠETKY VAŠE VÝROBKY?

Nie. Iba tenký Outlast®.

 

AKO POZNÁM, ŽE MÁ DANÝ VÝROBOK UV OCHRANNÝ FAKTOR?

Výrobky, ktoré UV majú, sú označené symbolom UV.

 

AKÝ UV OHRANNÝ FAKTOR MAJÚ VAŠE VÝROBKY?

Je to faktor UPF 50+. Teda ten najvyšší, aký môže oblečenie mať.

 

ČÍM JE TÁTO OCHRANA DANÁ?

Látka nemá žiadnu povrchovú úpravu. UV ochrana je daná hustotou vlákien materiálu.

 

JE TÁTO OCHRANA LEN DOČASNÁ?

Nie. UV ochranný faktor v oblečení nemá obmedzenú funkčnosť. Nemôžete ho zničiť, vyprať, ani odobrať. Deti takto môžu byť chránené pred slnkom mnoho rokov.

 

MÁTE OBLEČENIE S UV OCHRANOU AJ PRE DOSPELÝCH?

Samozrejme. Nájdete ho pod značkou Baridi wear® a každý kúsok je označený symbolom UV ako pri detskej kolekcii.

 

PREČO JE DÔLEŽITÉ CHRÁNIŤ SA PRED SLNEČNÝM ŽIARENÍM?

UV žiarenie môže podráždenie pokožky, kožné ochorenie, ale aj vážnejšie poškodenie kože, ako sú popáleniny, rakovina kože a starnutie pokožky. Oblečenie s UV ochranou je najefektívnejší spôsob, ako tomu zabrániť.

 

JE NA OCHRANU KOŽE LEPŠIE OBLEČENIE ALEBO KRÉM?

Predovšetkým bábätká do pol roka by sa nemali opaľovacími krémami mazať vôbec. A ďalej ekonomicky aj z hľadiska udržateľnosti je lepšie zakryť väčšiu plochu pokožky oblečením s UV ochranným faktorom. Krémy sa zmývajú a sú drahé. Krémom navyše len ťažko ochránite pokožku hlavy.

 

ČO JE ELEKTRONICKÝ DARČEKOVÝ ŠEK/POUKAZ?

Ak chcete niekoho obdarovať hodnotným darčekom a nie ste si istí, čo by potešilo, určite je darček formou poukazu/šeku najvhodnejší. Elektronický darčekový poukaz Vám bude odoslaný na uvedený e-mail v objednávke. Pre poštovné ZDARMA je potrebné vybrať si dodanie: osobný odber a platba: prevodom alebo kartou. Ak vaša objednávka zahŕňa i iné produkty a nie je vo výške aby dosiahla poštovné zdarma (79 eur), zvoľte si dodanie dľa vášho výberu (packeta alebo kuriér) a do poznámky napíšte: "mám záujem o e-darčekový šek"