Často kladené otázky

PODĽA ČOHO SÚ ČÍSLOVANÉ ČIAPKY?

Čiapky sú číslované podľa obvodu hlavy dieťaťa. Pri veľkostiach 0 – 6, ktoré máme v ponuke je každá veľkosť určená pre určitý rozsah. Rozdelenie veľkosti si môžete pozrieť vo veľkostných tabuľkách.

DO AKEJ VONKAJŠEJ TEPLOTY JE MOŽNÉ ÍSŤ S DIEŤAŤOM VON PRI FUSAKU S OUTLAST®-OM?

Nie je možné konkrétne povedať do akej mínusovej teploty je možno ísť von pri fusaku s Outlast®-om. Vo všeobecnosti však možno povedať, že pri oblečení a výrobkoch s Outlast®-om, Vám stačí o jednu až dve vrstvy menej oblečenia v porovnaní s bežným oblečením. Je to však individuálne.

AKO PRAŤ?

Na etikete všetkých výrobkov sú odporúčané spôsoby prania. Odporúčané je pranie na 40 C° a bez použitia aviváže.

KEDY DOSTANEM TOVAR?

Podľa zvoleného spôsobu doručenia posielame tovar kuriérom, alebo prostredníctvom Zásielkovne. Po odoslaní tovaru Vás informujeme o odoslaní a čísle zásielky pri zvolenom spôsobe. Zvyčajne pri odoslaní kuriérom je tovar na druhý pracovný deň u Vás. Rovnako aj cez Zásielkovňu je balík pripravený zvyčajne už na druhý deň na zvolenom výdajnom mieste.

JE MOŽNÉ SI DOHODNÚŤ DÁTUM A MIESTO DODANIA?

Áno. Ak máte špecifické požiadavky ohľadom času a miesta dodanie je možné to uviesť do poznámky pri objednávke, alebo sa s nami dohodnúť na čísle 0944 959 232.

MUSÍM SA REGISTROVAŤ?

Nie, môžete vytvoriť objednávku bez registrácie.

AKO POSTUPOVAŤ PRI VÝMENE TOVARU?

1. Nepoužitý tovar zašlite na korešpondenčnú adresu z faktúry. (t.j. mivata s. r. o., Hámre 922, 913 21 Trenčianska Turná) Tovar musí byť s originál visačkami a v pôvodnom obale, vhodne zabalený, aby sa počas prepravy nepoškodil.

2. K výrobku priložte formulár na odstúpenie od zmluvy. Nezabudnite správne uviesť číslo objednávky, faktúry a tiež IBAN číslo účtu. Tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia.

3. Zároveň si vytvorte novú objednávku so správnymi výrobkami/veľkosťami.

Tovar odporúčame zaslať Slovenskou poštou DOPORUČENE. Neposielajte tovar na dobierku!
Prepravné náklady spojené s výmenou hradí zákazník.

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?

1. Nepoužitý tovar zašlite na korešpondenčnú adresu z faktúry. (t.j. mivata s. r. o., Hámre 922, 913 21 Trenčianska Turná) Tovar musí byť s originál visačkami a v pôvodnom obale, vhodne zabalený, aby sa počas prepravy nepoškodil.

2. K výrobku priložte formulár na odstúpenie od zmluvy. Nezabudnite správne uviesť číslo objednávky, faktúry a tiež IBAN číslo účtu. Tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia.

Tovar odporúčame zaslať Slovenskou poštou DOPORUČENE. Neposielajte tovar na dobierku!
Prepravné náklady spojené s vrátením hradí zákazník.

AKÝ JE ROZDIEL MEDZI TENKÝM (LETNÝM) A HRUBÝM (ZIMNÝM) OBLEČENÍM S OUTLAST®-OM?

Tenké je skôr určené pre teplejšie obdobie počas roka, alebo na nosenie vo vnútri. Hrubšie oblečenie je skôr pre chladnejšie obdobia. Z hľadiska funkčnosti a obsahu Outlast® je minimálny rozdiel medzi tenkým a hrubým. Takže tenšie možno použiť aj v chladnejších obdobiach a naopak.

JE VHODNÉ OBLEČENIE S OUTLAST®-OM PRE ŠPORT?

Áno, najmä na športy, pri ktorých dochádza k striedavým záťažiam. Napríklad pri lyžovaní, bežkovaní, futbale a pod. Naše výrobky pri nich pracujú ako regulácia potenia a tepelnej pohody. Čiže, keď je telo v záťaži, materiál odoberá teplo z pokožky a uchováva ho pre neskoršie použitie. Následne, keď sa zastavíte materiál Vás zohrieva naakumulovaným teplom.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie